01.05.2021

La Fundació UE Vic estarà present a la 17a Mostra d’Entitats i Músiques de Vic

Després que la pandèmia impedís la celebració de la passada edició de la Mostra d'Entitats i Músiques de Vic, enguany la trobada anual del teixit associatiu de la ciutat tornarà amb la seva 17a edició. Aquesta tindrà lloc el dissabte 8 de maig, de 5 de la tarda a 9 del vespre, i comptarà amb una quarantena d'entitats entre les quals hi estarà present la Fundació Unió Esportiva Vic.

El certamen es desenvoluparà a la rambla del Passeig i la rambla del Carme. La Fundació UE Vic disposarà d'un estand on tots els interessats i interessades podran apropar-se per rebre informació i resoldre dubtes sobre el model, la filosofia, les tasques i programes que s'ofereixen des del club. Com ja és habitual, la Fundació aportarà un seguit de materials gràfics que inclouran informació sobre alguns dels projectes de l'entitat per la temporada vinent, com per exemple el model de l'Escola d'Iniciació o dels equips prebenjamins.

La mostra es realitzarà amb totes les mesures sanitàries i, segons es detalla des de l'Ajuntament, hi haurà informadors per assegurar-ne el compliment. La mascareta serà obligatòria en tot moment i es disposarà de dispensadors de gel hidroalcohòlic repartits per tot l'espai habilitat. La distància entre entitats, a més, també serà superior a l'habitual i l'espai dels escenaris s'habilitarà amb cadires per garantir les distàncies entre persones i grups bombolla.

La principal novetat d'enguany serà una gimcana participativa que acostarà les entitats a la ciutadania a través de petites proves que podran realitzar en els diversos estands. Totes les persones que omplin la butlleta, que es repartirà en el mateix estand, rebran un obsequi. A més, durant tota la tarda es podrà gaudir d'una programació diversa i espaiada al llarg del recorregut de la mostra.