Comunitat

18.05.2022

La Biblioteca

En aquest apartat hi podreu trobar una recomanació setmanal d’un llibre seleccionat en col·laboració amb Muntanya de Llibres. La lectura està especialitzada en l’àmbit del futbol, l’esport o els valors.

Els esportistes de la Fundació Unió Esportiva Vic i les seves famílies poden obtenir un 5% de descompte, mitjançant el codi FUEVIC2021, en la compra de llibres a la botiga online de Muntanya de Llibres. El codi s’ha d’introduir en l’apartat ‘CUPONS’. Totes les lectures recomanades d’aquesta secció estan disponibles a la llibreria vigatana.

Aquesta setmana Muntanya de Llibres us ofereix la següent recomanació:

Títol: 'Minguella Leaks'

Autor: Josep M. Minguella i Francesc Aguilar

Editorial: Editorial Base

Sinopsi: Teniu a les mans molt més que un llibre de futbol. Josep Maria Minguella, un dels agents més impor-tants de la història, ens revela, amb el suport del periodista Francesc Aguilar, els secrets més ben guardats de la seva experiència en l'univers futbolístic. Per les pàgines d'aquest llibre desfilen molts dels jugadors mítics que Minguella ha portat al Barça: Krankl, Maradona, Rivaldo, Stòitxkov, Romário, Figo, Hagi... Les anècdotes dels fitxatges fan de fil conductor d'un relat en què es combinen històries divertides i altres d'absurdes, i en què la realitat sovint supera la ficció. Negociar a les sis del matí? No voler un jugador perquè és massa barat? Tancar un acord amb una pistola sobre la taula? Descobriu-ho amb Minguella Leaks!