18.04.2021

Robert Busquets rep el Premi Ramon Carrascal 2020

En el transcurs de la presentació del futbol formatiu de la Fundació Unió Esportiva Vic per a la temporada 2020-2021, que s'ha celebrat aquest passat dissabte 17 d'abril, ha tingut lloc l'entrega del Premi Ramon Carrascal. L'edició del 2020 ha estat per a l'exfutbolista del primer equip de la Unió Esportiva Vicextècnic de la Fundació, Robert Busquets. El mateix Director Esportiu, Ramon Carrascal, ha estat l'encarregat d'entregar el reconeixement a Busquets que ha aprofitat l'ocasió per "agrair el tracte del club" cap a ell i ha volgut reconèixer "la bona tasca formativa que desenvolupa la Fundació" i que ha pogut "viure de primera mà". Aquesta ha estat la tercera edició del premi. Les dues anteriors havien estat per a Oriol Anglada i Sergi Serra.

A banda de l'entrega del guardó, Robert Busquets també ha rebut una samarreta del primer equip de la mà del seu germà, jugador i capità del primer equip, David BusquetsRobert va haver de deixar la pràctica del futbol en finalitzar la passada temporada per la impossibilitat de compaginar la seva feina i el futbol. L'acte no només s'ha limitat en fer un reconeixement a l'exfutbolista, sinó que també s'ha convertit en un sentit homenatge en què s'hi han afegit el seu germà i la seva mare, Ramona SalaDavid Busquets ha rebut un quadre amb una fotografia seva portant el braçalet de capità; i els capitans del primer equip li han fet entrega a Ramona Sala d'un ram de flors en record del seu marit, Antoni Busquets, qui va traspassar el gener de 2020.