19.04.2021

La Fundació UE Vic i Muntanya de Llibres arriben a un acord de col·laboració

La Fundació Unió Esportiva Vic i la llibreria ausetana Muntanya de Llibres han signat un conveni de col·laboració que tindrà com a eix principal fomentar la lectura i la literatura entre els esportistes del club vigatà i les seves famílies. En aquest sentit, setmanalment, des de la llibreria recomanaran una lectura especialitzada en l’àmbit del futbol, l’esport o els valors.

La proposta, que rebrà per nom La Biblioteca: futbol i literatura en llengua catalana, es posarà en marxa la setmana de 23 d’abril coincidint amb la Diada de Sant Jordi. La secció es podrà trobar a la pàgina web de la Fundació i inclourà alguns detalls dels llibres com la sinopsi, l’editorial, els autors i la portada. Aquesta inicialment té per objectiu potenciar la lectura en llengua catalana, però no es descarta en un futur fer recomanacions en altres idiomes, com el castellà o l’anglès.

El conveni també contempla que els esportistes i les seves famílies obtinguin un descompte, mitjançant el codi FUEVIC2021, en la compra dels llibres a la botiga online de Muntanya de Llibres. Totes les lectures recomanades es podran trobar disponibles a la llibreria.

Muntanya de Llibres va néixer l’abril del 2004 amb l’objectiu que Osona disposés d’una llibreria especialitzada en llibres i cartografia de muntanya, natura i viatges. Des de llavors, la llibreria i espai cultural s’ha convertit en un referent a Catalunya i ha esdevingut un punt de trobada per a tots aquells que volen emprendre un viatge, fer una expedició, practicar esports d’aventura, passejar amb la família, conèixer diferents cultures del món o simplement llegir una bona novel·la. Muntanya de Llibres també és coorganitzadora de la Fira del Llibre de Muntanya de Vic, participa en La Setmana del Llibre en Català i col·labora amb diverses entitats, especialment excursionistes.