18.04.2021

El Municipal acull la presentació dels equips de la Fundació UE Vic per a la temporada 2020-2021

La Fundació Unió Esportiva Vic ha volgut fer gala dels seus equips presentant-los aquest passat dissabte, 17 d'abril, en un acte celebrat a l'Estadi Municipal. La jornada ha comptat amb l'assistència dels infants i joves que conformen els 28 conjunts de l'entitat i que enguany està formada per un total de 380 futbolistes.

La primera part de l'acte ha consistit en una desfilada. Aquesta s'ha desenvolupat per equips i de forma esglaonada, respectant els grups bombolla. Els esportistes han fet una volta sencera al camp per poder saludar a les famílies i el públic assistent. A la meitat del recorregut, els joves esportives han posat per fer la fotografia oficial. En finalitzar la volta, cada equip s'ha situat assegut sobre la gespa en un espai preassignat per tal de garantir la distància de seguretat entre els diferents conjunts. Una vegada col·locats, s'ha procedit a fer la foto de família.

Seguidament, ha tingut lloc l'entrega del Premi Ramon Carrascal. L'edició del 2020 ha estat per a l'exfutbolista del primer equip i extècnic de la Fundació, Robert Busquets. El mateix Director Esportiu, Ramon Carrascal, ha estat l'encarregat d'entregar el reconeixement a Busquets que ha aprofitat l'ocasió per "agrair el tracte del club" cap a ell i ha volgut reconèixer "la bona tasca formativa que desenvolupa la Fundació" i que ha pogut "viure de primera mà". Aquesta ha estat la tercera edició del premi. Les dues anteriors havien estat per a Oriol Anglada i Sergi Serra.

A banda de l'entrega del guardó, Robert Busquets també ha rebut una samarreta del primer equip de la mà del seu germà, jugador i capità del primer equip, David Busquets. Robert va haver de deixar la pràctica del futbol en finalitzar la passada temporada per la impossibilitat de compaginar la seva feina i el futbol. L'acte no només s'ha limitat en fer un reconeixement a l'exfutbolista, sinó que també s'ha convertit en un sentit homenatge en què s'hi han afegit el seu germà i la seva mare, Ramona Sala. David Busquets ha rebut un quadre amb una fotografia seva portant el braçalet de capità; i els capitans del primer equip li han fet entrega a Ramona Sala d'un ram de flors en record del seu marit, Antoni Busquets, qui va traspassar el gener de 2020.

L'acte de presentació ha finalitzat amb una breu intervenció del president de la Fundació, Ignasi Puig, que ha agraït un any més la confiança dipositada per part de la massa social de l'entitat i en especial en un any com l'actual que ha estat ple d'adversitats i reptes a causa de la crisi sanitària. La jornada s'ha acomiadat amb un partit d'entrenament entre els integrants del primer equip i un segon partit protagonitzat pels alumnes de l'Escola Estel i un grup d'alevins del club.