11.04.2021

La Fundació Unió Esportiva Vic gestionarà el futbol base de l’històric Club Atlètic Balenyà

El Club Atlètic Balenyà i la Fundació Unió Esportiva Vic han arribat a un acord de col·laboració en virtut del qual l’entitat vigatana es responsabilitzarà de la gestió dels equips de futbol formatiu del club blaugrana. Després d’uns mesos de converses entre la Junta Directiva de l’Atlètic Balenyà i la Fundació, ambdues parts han consensuat un document que recull la voluntat de consolidar la seva relació, com a mínim, durant les properes tres temporades.

La sala de plens de l’Ajuntament de Balenyà ha estat l’escenari, aquest dissabte 10 d'abril, de la signatura formal d’aquest acord, subscrit pel president del Club Atlètic Balenyà, el Sr. Antoni Albacete, i el president de la Fundació UE Vic, el Sr. Ignasi Puig; i que ha comptat amb la presència de l’alcalde de Balenyà, el Sr. Carles Valls, i de la regidora d’Esports i Lleure, la Sra. Montserrat Garcia Oliva.

El principal propòsit dels directius de l’Atlètic Balenyà és tornar a vertebrar el futbol formatiu del club i, per això, han confiat en la metodologia de treball de l’escola de futbol base de la Fundació, dirigida des de l’any 2015 per Ramon Carrascal.

El responsable de la coordinació dels equips de futbol base del club de futbol de Balenyà, fundat l’any 1965, serà el tècnic Kevin Fernández que actualment és coordinador dels equips de Futbol 11 de la Fundació UE Vic i entrenador del Cadet ‘A’ i l’Aleví ‘A’ de l’entitat ausetana.