28.03.2021

Empat insuficient a la Costa Brava (0-0)

El Vic ha tornat de Palamós amb un punt (0-0) després de sumar el tercer empat consecutiu a la lliga. Palamosins i vigatans han presentat un partit en bona part igualat, però en què el Vic ha acabat oferint una millor segona part i comptant amb les millors ocasions per haver pogut endur-se el duel. La millor notícia de la matinal ha estat el retorn, després d'un any, d'Albert Reig a la porteria ausetana.

Els primers minuts no han deixat un dominador clar. El conjunt d'Albert Cámara ha intentat fer seu el domini de la pilota i cercar l'àrea rival des de bon començament. La primera incidència del partit ha tingut lloc al quart d'hora de joc quan un xoc entre Adrià Balagué i el porter local, Joan Compte, ha acabat amb lesió de l'enguantat, el qual ha estat substituït per Mamadou. El partit s'ha reprès després de cinc minuts de joc aturat i ambdós equips s'han intercanviat els papers. El Palamós ha començat a fer-se amb la possessió i obligar el Vic a situar-se bé en defensa. Germán, amb un xut que ha sortit lleugerament desviat, ha comptat amb l'ocasió més clara per als locals en tota la primera meitat.

En el tram final del primer temps, el Vic s'ha refet d'uns minuts de descontrol i ha començat a comptar amb les primeres ocasions. Ignasi Armengou ha pogut inaugurar el marcador, però s'ha topat amb una gran sortida de Mamadou i, en la següent jugada, un defensor local ha aconseguit treure la pilota de la bota a Aleix Feixas quan el davanter es disposava a executar el xut des de l'interior de l'àrea.

La segona meitat s'ha iniciat amb la substitució de dos homes en les files ausetanes: Ferran Generó i Marc Vilajosana han entrat en el lloc de David Busquets i Balagué. El Vic ha tornat dels vestidors amb un joc més intens que ha desencadenat amb els millors minuts per als d'Osona i que ha permès neutralitzar el joc d'un conjunt palamosí que només ha comptat amb una clara ocasió que ha salvat Reig en l'últim moment. Tot i el setge constant del Vic a l'àrea rival, Mamadou i la defensa del Palamós han aconseguit desfer amb èxit les incursions blanc-i-vermelles. Els últims minuts han estat marcats per l'entrada d'homes de refresc, però cap dels canvis ha aconseguit decantar finalment la balança.

L'empat en terres gironines deixa el Vic amb 10 punts després de 7 jornades disputades. L'equip vigatà es troba a 6 del líder, el Llagostera 'B'. Els de Cámara hauran de trencar la ratxa de tres empats consecutius i començar a sumar de tres en tres si volen evitar despenjar-se de la primera posició. La propera setmana visitaran el Vic-Riuprimer, en el tercer i últim derbi osonenc de la primera volta per als de la Plana.