12.05.2022

Campanya de recuperació de material gràfic i audiovisual de la UE Vic

Al llarg de la història de la Unió Esportiva Vic han estat molts els esportistes de totes les edats que han vestit els colors de l'equip de futbol de la ciutat. Ara, des del club es vol recuperar totes aquelles fotografies i vídeos possibles per reconstruir la història d'una entitat que, el pròxim 18 d'octubre de 2022, esdevindrà centenària.

En aquest sentit, es fa una crida a totes aquelles persones que disposin d'imatges del Vic, siguin en color o en blanc i negre. Des de la UE Vic interessa poder digitalitzar-les per guardar-les a l'arxiu virtual de l'entitat. En aquests moments, el club està treballant en l'elaboració d'un documental sobre la seva història i les imatges que es facin arribar poden ser de molta utilitat.

Totes aquelles persones que disposin d'alguna classe de material fotogràfic o audiovisual, poden posar-se en contacte amb el club a través del correu electrònic arxiu@fundaciouevic.cat, o bé trucar al telèfon 629 536 257, i així poder exposar de quin material es disposa.