Comunitat

19.01.2022

La Biblioteca

En aquest apartat hi podreu trobar una recomanació setmanal d’un llibre seleccionat en col·laboració amb Muntanya de Llibres. La lectura està especialitzada en l’àmbit del futbol, l’esport o els valors.

Els esportistes de la Fundació Unió Esportiva Vic i les seves famílies poden obtenir un 5% de descompte, mitjançant el codi FUEVIC2021, en la compra de llibres a la botiga online de Muntanya de Llibres. El codi s’ha d’introduir en l’apartat ‘CUPONS’. Totes les lectures recomanades d’aquesta secció estan disponibles a la llibreria vigatana.

Aquesta setmana Muntanya de Llibres us ofereix la següent recomanació:

Títol: 'Andrés Iniesta: La jugada de la meva vida'

Autor: Andrés Iniesta

Editorial: Malpaso Edicions

Sinopsi: Aquest llibre sincer es la conseqüència d'una necessitat del propi Iniesta: la d'explicar-se com a jugador de futbol, però sobretot com a esser humà. Per aconseguir-ho utilitza la seva pròpia veu i ens explica com va ser la seva infantesa i la seva adolescència a Fuentealbilla i a la Masia, com va viure els moments més feliços i els més tristos de la seva carrera esportiva i com és la seva vida quotidiana, voltat de la seva família i els seus amics. Però, La jugada de la meva vida també conta amb els testimonis de tots aquells que han compartit molts dels grans moments d'Iniesta. Els seus companys del Barça, els seus amics d'infantesa, els seus companys a la selecció espanyola i els seus entrenadors. La jugada de la meva vida ens descobreix a la persona que s'amaga darrera del mite.