11.04.2016

Els resultats del cap de setmana

Si en la jornada anterior els equips del futbol formatiu de la Fundació UE Vic van segellar un gran dissabte, en la darrera, jugada aquest cap de setmana, els resultats no han volgut acompanyar. Els conjunts vigatans han ofert una bona imatge, però el marcador final no ha somrigut als interessos blanc-i-vermells en la majoria d'ocasions. Hi ha, però, dues excepcions: el primer equip i el Vic B, que van aconseguir sumar.

Els homes d'Albert Cámara van derrotar l'Abadessenc a casa i van retrobar-se amb la victòria dues jornades després. El 3 a 1 final no reflecteix el patiment del conjunt local, que va haver de suar de valent per desfer-se del penúltim classificat. De fet, el gol de la tranquil·litat no va arribar fins el primer minut del temps de descompte.

El Vic B de Toni Luna no va poder sumar els tres punts, però almenys va aturar la sagnia de derrotes de les darreres jornades amb un empat a casa contra el Moià. Els vigatans s'haurien pogut endur la victòria, però els del Moianès van empatar el duel amb un gol de Del Río al minut 89. El punt permet al Vic allunyar-se de la cua de la classificació, malgrat que encara no pot sortir de la zona calenta de la taula.

Aquí s'acaben les alegries. Al futbol formatiu, els resultats no han acompanyat. Dissabte el Benjamí va perdre al Municipal per un contundent 0 a 9 contra un tot-poderós Manlleu. L'Aleví A tampoc va poder sumar cap punt malgrat fer un bon partit a casa davant l'Artés, que es va acabar imposant per un ajustat 6 a 8. També com a locals, el Cadet va caure golejat en mans del Santpedor, el líder de la seva lliga. Els del Bages van superar els vigatans per 1 a 6. Mentre els de Crespi i Creus s'enfrontaven als santpedorencs a Vic, el Juvenil jugava contra el mateix equip a domicili: els de Duran i Sanmartí tampoc van tenir sort i van perdre en terres bagenques per 9 a 1. Els prebenjamins van tancar el cap de setmana diumenge amb dues derrotes. L'A va perdre per 5 a 2 a Manlleu i el B va ensopegar a casa.