08.04.2016

No val a badar!

Com la cançó de l’enfadós, el Vic torna a estar immers de nou en una dinàmica negativa. Quan semblava que l’equip remuntava definitivament i apuntava cap a la part alta de la taula, dues desfetes consecutives han condemnat els vigatans a lluitar per la permanència en aquestes darreres vuit jornades. El primer repte serà tombar l’Abadessenc aquest diumenge al Municipal.

Massa avesats als disgustos contra equips de la zona baixa de la taula, els soferts seguidors vigatans es miren amb recel el partit contra l’Abadessenc. Sobre el paper, els homes de Cámara són clars favorits per endur-se els tres punts i mirar de redreçar el rumb abans no sigui massa tard, però precedents com els partits contra el Girona B i la Molletenca no conviden precisament a l’optimisme. En aquests darrers temps, més enllà de la casuística, els equips més modestos se’ls ennueguen als ausetans i els concedeixen certa esperança. Per contra, després de caure contra l’Andorra i el Farners, el Vic està obligat a guanyar i posar més terra de distància amb la zona de descens. Qualsevol altre resultat seria fatídic per al futur immediat de l’equip: cal recuperar sensacions i tornar a recuperar el control de l’esfèrica, punt fort del Vic.

Partit molt especial també per a l’altre bàndol. El retorn al Municipal de Dani Juvany, ara a la banqueta ripollesa, és un dels altres al•licients del matx. L’extècnic vigatà –que coneix perfectament el club i l’equip- arriba amb ganes de deixar petja i endur-se els punts per allargar el somni de permanència de l’Abadessenc. L’afició guarda un gran record de la feina de Juvany i del seu estil de toc. Trulls, el killer mortífer dels visitants, Èric Latorre, Joel Tubau i Nil Coll són també exjugadors del Vic que voldran deixar la targeta de presentació al Municipal. Després d’enllaçar dues victòries consecutives (Molletenca i Vilassar), l’Abadessenc s’aferra a les últimes alenades de vida en la categoria i sap que ha de sumar de tres en tres abans que les matemàtiques els condemnin.

Pendents de la reaparició de David Busquets i la recuperació de Reig a la porteria, Cámara i Jiménez cercaran la manera de trencar la teranyina dels santjoanencs sense descuidar la reraguarda, conscients del perill que suposen Trulls i companyia. En el partit d’anada, el Vic s’imposava amb molts patiments (1-2), amb gols de Buceto i Puigdesens de penal. Així doncs, partit decisiu aquest diumenge (16h) entre dos equips amb dinàmiques invertides i objectius semblants.