04.04.2016

Els resultats del cap de setmana

El cap de setmana no ha estat especialment propici per als primers equips de la Fundació UE Vic. L'aturada de Setmana Santa no ha provat bé ni al Vic d'Albert Cámara ni al filial de Toni Luna, que van ensopegar dissabte en els seus respectius partits. A Santa Coloma de Farners, el conjunt de Primera Catalana va perdre per 2 a 0 en un duel espès, que els vigatans mai van ser capaços de dominar. A la mateixa hora, el Vic B queia al camp de l'Avinyó per un contundent 6 a 1. Els de Luna estan immersos una ratxa negra des de fa un mes i mig i s'acosten perillosament a la zona de descens.

Més encertats van estar els equips del futbol formatiu. Dissabte al matí, el Benjamí es va imposar a domicili, al camp del Viladrau, per un ajustat 2 a 3. Els de Sergi Vilalta van recuperar el camí de la victòria amb un triomf treballat i patit que van segellar per la mínima. Per la seva banda, els alevins van viure un cap de setmana de contrastos. El B va guanyar per 7 a 3 el Berga a casa, mentre que l'A no va poder esgarrapar cap punt de la seva visita al camp del Gurb, on va perdre per 4 a 2.

L'Infantil també va veure estroncada la bona dinàmica de resultats de les darreres jornades després de caure derrotat per 4 a 1 a Prats de Lluçanès. El Cadet i el Juvenil tampoc van tenir sort. Els de Martí Creus i Gerard Crespi van perdre al camp de l'Artés, el líder imbatut de la categoria, per 4 a 1, mentre que els de Pau Sanmartí i Andreu Duran van ensopegar a casa contra l'Avinyó (0-7).

EL PREBENJAMI A, LÍDER DEL SEU GRUP
La cara de la jornada va ser el Prebenjamí A. Els petits de la Fundació van guanyar dissabte al matí el seu partit al Municipal per 5 a 3 i es van posar líders provisionals del seu grup. Els resultats dels seus competidors directes els van acabar descavalcant, però es mantenen a la segona posició, molt propers a la plaça capdavantera de la taula classificatòria.