25.03.2016

El Prebenjamí A participa en el torneig de la Vall del Ges

Aprofitant l'aturada de les competicions regulars per les vacances de Setmana Santa, el Prebenjamí A ha participat en el Torneig de la Vall del Ges, que se celebra als camps municipals de Sant Pere i Sant Vicenç de Torelló. La cinquena edició del certamen ha comptat amb la participació d'una vintena d'equips de tot Catalunya i els prebenjamins de segon any de la Fundació hi han estat convidats per primera vegada.

El conjunt vigatà ha ofert una excel·lent imatge. Competint a la lligueta del grup 1 del torneig, els nois de la Fundació han suat de valent i han gaudit enfrontant-se a altres conjunts de la comarca i de la resta del país. L'equip amfitrió, el Club Futbol Torelló, ha estat un dels rivals contra els quals han jugat. La classificació final, que tenia en compte elements relacionats amb el respecte i el treball en equip, ha premiat l'esforç dels prebenjamins, que no han pogut obtenir un bitllet per la fase final del torneig.