21.03.2016

Els resultats del cap de setmana

En el cap de setmana de la presentació, els resultats dels equips eren, de llarg, el menys important. Tots els conjunts de la Fundació UE Vic van oferir una bona imatge en els seus duels, però el marcador final no va acompanyar en la majoria dels casos. La darrera jornada del mes de març, prèvia a l'aturada per la Setmana Santa, ha deixat mals resultats però bones sensacions.

El primer equip del Vic i el seu filial van ensopegar diumenge i dissabte, respectivament. Els homes d'Albert Cámara van deixar escapar els tres punts a casa contra l'Andorra, en un partit que van dominar amb molta solvència, especialment a la segona meitat. Un gol de falta a deu minuts pel final va condemnar els vigatans, que van disposar de múltiples ocasions a la represa per marcar. El Vic B, per la seva banda, tampoc va tenir sort dissabte al Municipal. Els de Toni Luna van perdre per la mínima (1-2) davant el Folgueroles i continuen sense retrobar-se amb la victòria.

La jornada no ha estat generosa amb els equips del futbol formatiu. El Juvenil va perdre per 4 a 1 al camp del Calders malgrat fer un molt bon partit. Els nois de Sanmartí i Duran van recuperar les bones sensacions i van merèixer més. Una categoria per sota, el Cadet tampoc va tenir sort i va caure a casa contra l'Avià per 1 a 2. Els de Creus i Crespi van fer mèrits per endur-se almenys un punt, però no es van poder estalviar una derrota que estronca una ratxa de cinc jornades sense perdre.

El cap de setmana tampoc va ser especialment positiu per als alevins. L'A va deixar escapar els tres punts del Municipal contra el Sant Quirze de Besora (2-4) i el B va perdre per la mínima a Riudeperes (6-5) en un enfrontament boig, amb molts gols i moviments a l'electrònic. L'Infantil, en canvi, va salvar un punt del seu duel contra el Santa Eugènia, que va acabar amb empat a un. L'últim partit del cap de setmana el van jugar els benjamins diumenge al matí al Municipal contra el Roda de Ter. El 2 a 7 final és un resultat massa dur que no il·lustra el que es va veure damunt la gespa.