13.03.2016

Els resultats del cap de setmana

La victòria del primer equip és una de les cares de la jornada, que, malgrat algunes derrotes, deixa un sabor positiu per a la gran majoria de conjunts de la Fundació. El Vic va guanyar l'Avià dissabte a la tarda en un partit que va dominar des del xiulet inicial. El 0 a 3 final, obtingut al camp del fins ahir segon classificat, sintetitza la solvència amb què els vigatans es van imposar.

Mentre el primer equip es propulsa en la classificació, el filial no pot aturar la caiguda. Els homes de Toni Luna van encaixar dissabte la sisena derrota en els darrers set partits després de perdre al camp del Llerona per 4 a 1. El conjunt vigatà necessita reaccionar si no vol acostar-se més del compte a la zona de perill i complicar-se la vida de cara a la recta final de la temporada.

Al futbol formatiu, el cap de setmana ha deixat molt bones sensacions. El Juvenil va perdre al Municipal per un clar 1 a 7 contra un Gurb que va ser superior, però els nois de Sanmartí i Duran no es desanimen i ja pensen en la següent jornada per retrobar-se amb la victòria. El Cadet, en canvi, va aconseguir diumenge la quarta victòria consecutiva després de derrotar el Castellgalí a domicili amb un contundent 2 a 5. En la mateixa línia, l'Infantil va sumar tres punts més al camp del Tona. Els blanc-i-vermells van superar els locals per 0 a 2 i van poder mantenir la bona dinàmica de joc i de resultats.

Els alevins, per la seva banda, també van tancar un bon cap de setmana. Cap dels dos va aconseguir la victòria, però van fer dos grans partits i van merèixer més. L'A va perdre injustament al camp de l'Avinyó (4-2), mentre que el B va deixar escapar un punt a l'últim sospir en el seu duel a casa contra el Taradell (3-4). El Benjamí tampoc va tenir sort en la seva visita al camp de l'OAR, on va perdre per 5 a 0. Els prebenjamins van jugar entre ells i l'A es va imposar per 5 a 3.