10.03.2016

La UVic-UCC signa un conveni amb la Fundació per col·laborar en docència, recerca i transferència de coneixement

El rector de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), Jordi Montaña, i el president de la Fundació Unió Esportiva Vic, Juli Espina, han signat aquest matí un conveni marc de col·laboració a les oficines del Rectorat. L’acord compromet les dues institucions a treballar conjuntament en l’esfera acadèmica, científica i professional, així com a promoure el debat i l’intercanvi d’idees en àmbits d’interès per a totes dues parts.

L’objectiu del conveni és desenvolupar iniciatives de col·laboració en matèria de docència, recerca, innovació i transferència de coneixement. L’acord també contempla que les institucions comparteixin informació sobre temes d’investigació o publicacions que puguin ser interessants, i que col·laborin en l’estudi i execució de projectes que ajudin a projectar la seva tasca.

La Fundació és la primera entitat esportiva vigatana dedicada a la pràctica del futbol que signa un conveni d'aquestes característiques amb la Universitat. Un fet que, a parer del president Espina, diferencia la institució i subratlla la voluntat de desenvolupar una tasca que vagi més enllà del futbol. "Volem que els nostres esportistes juguin, competeixin i s'ho passin bé, però també volem que assumeixin valors pedagògics i humanístics que considerem fonamentals", ha afegit.