07.03.2016

Els resultats del cap de setmana

El mes de març ha començat bé per a la majoria d'equips de la Fundació Unió Esportiva Vic. El primer equip va aconseguir diumenge sumar novament els tres punts i ja fa quatre jornades que no perd. Després de l'empat de fa una setmana al camp del Mataró, els vigatans necessitaven retrobar-se amb el camí de la victòria. El Lloret, un rival amb molta planta i ofici, no ho va posar fàcil, però els homes d'Albert Cámara es van imposar per 2 a 1 i van aconseguir fer un salt endavant en la classificació. Amb 32 punts, s'allunyen del descens i es reenganxen a la lluita per ser a la zona nova de la taula.

El filial del primer equip, el Vic B, també va fer un bon partit. A diferència dels homes de Cámara, els jugadors de Toni Luna no van poder segellar una victòria que els fa molta falta, però van sumar un punt que els permet trencar la mala ratxa de cinc derrotes consecutives. L'empat a un contra el Predenc els dóna oxigen i els manté a racer de les places calentes de la classificació.

El futbol formatiu també ha tancat un bon cap de setmana. El Cadet va encarrilar una nova victòria i es va imposar per la mínima, 2 a 1, al Riudeperes. Per l seva banda, l'Aleví A es va imposar al Riudeperes al Municipal per un clar 7 a 4 i es manté en línia ascendent. El B també es va endur els tres punts diumenge del camp de l'Escola de Futbol Bosc de Tosca. Les dues victòries confirmen el bon estat de forma de tots dos conjunts.

El Benjamí, en canvi, va estar menys encertat a casa contra el MBP Osona. Els locals van fer un bon partit, però no van tenir sort de cara a porteria i van patir la punteria dels ariets ofensius dels visitants. El resultat final, 3 a 7, no il·lustra la feina que els nois de Sergi Vilalta van fer per intentar que els tres punts es quedessin al Municipal.

El Juvenil tampoc va fer el seu millor partit. Malgrat avançar-se al camp del Navàs, els nois de Pau Sanmartí i Andreu Duran van caure golejats per un contundent 12 a 2. El desencert a nivell defensiu i el desgast físic davant un equip molt treballat es va pagar car. Els juvenils no van poder encarrilar la segona victòria consecutiva, però continuen progressant adequadament.