01.03.2016

La Fundació és l'únic club esportiu que participa a l'Escola de Pares i Mares de Vic

La Fundació Unió Esportiva de Vic participarà a la novena edició de l'Escola de Pares i Mares de Vic, una iniciativa que s'organitza des del 2007 per oferir a les famílies xerrades i tallers diversos sobre educació i pedagogia, i que s'ha posat en marxa avui. La Fundació és l'única entitat que participa a l'Escola que no és una AMPA. "És la nostra manera de demostrar que l'esport i l'ensenyament són dues disciplines inseparables, que no es poden entendre l'una sense l'altra", explica el director executiu del club, Ignasi Puig.

La Fundació s'ha encarregat d'organitzar una de les vint xerrades i tallers programats. El psicòleg esportiu Pep Marí oferirà una conferència el 9 de maig al Centre Cívic Can Pau Raba per parlar del comportament dels pares i les mares als camps de futbol. Amb el títol 'Ser només pares', Marí reflexionarà críticament sobre les pautes d'actuació que haurien de seguir les famílies dels esportistes als estadis.

Marí és llicenciat en psicologia i màster en psicologia de l'esport per la Universitat Autònoma de Barcelona i excap del Departament de Psicologia de l'Esport del CAR de Sant Cugat. Actualment col·labora amb la Fundació, que ha ajudat a programar la seva xerrada per tancar el cicle de l'Escola.