26.02.2016

Ara no us atureu!

El Vic intentarà perllongar la ratxa de victòries contra un altre rival directe, el Mataró. Després de tombar Mollet i L’Escala, el proper obstacle a superar és un equip maresmenc que ara mateix ocupa la tretzena posició, amb quatre punts menys que els vigatans.

Cita complicada aquest diumenge per als homes de Cámara i Jiménez al camp del Centenari de la capital maresmenca. Els locals necessiten sumar els tres punts per intentar sortir de la zona més calenta, ja que ara mateix es troben immersos en plena lluita per eludir el descens. El Mataró només ha sumat una victòria en els darrers cinc partits, mostra evident que no acaba de trobar la fórmula màgica en l’any del seu retorn a la categoria. Malgrat tot, la jornada passada posava les coses ben difícils a l’actual líder, el Vilassar, i queia per la mínima al Xevi Ramon en el derbi comarcal per excel•lència. En el partit d’anada, el Vic va patir més del compte per derrotar els de José María Polo. Només un gol de penal transformat per Peque donava els tres punts als ausetans. Eren els primers compassos de campionat i el Vic aconseguia sumar amb facilitat i resolia els partits, encara amb Salvanyà a la banqueta.

Una volta després, amb el relleu a la banqueta, l’equip sembla haver recuperat l’esperit de principis de temporada i encarrila dues victòries consecutives. L’objectiu és assaltar el fortí mataroní i continuar sumant per consolidar una remuntada i una trajectòria en clara progressió ascendent. Per aquest partit, tot apunta que Èric tornarà a la convocatòria, mentre que la participació de Santanera és molt més dubtosa, ja que no acaba de fer net dels seus problemes al genoll. Si Reig aconsegueix mantenir la porteria a zero, com en els darrers dos partits, el Vic té moltes opcions d’endur-se el màxim botí del feu mataroní. La injecció de moral s’ha deixat notar amb força entre la plantilla, que ha recuperat la fe i mostra una intensitat multiplicada i ampliada per tots els racons del camp.

En horari atípic (16:30h), el Vic lluitarà per aconseguir una victòria de prestigi contra un rival que, davant la seva afició, es vol aferrar a la taula de salvació abans no sigui massa tard.