03.02.2016

La immobiliària osonenca MG patrocina els pantalons de la Fundació

La Fundació Unió Esportiva Vic i l'empresa vigatana MG Immobiliària han arribat a un acord de patrocini. La firma osonenca patrocinarà durant almenys aquesta temporada i la vinent els pantalons dels equips del futbol formatiu del club per demostrar el seu compromís amb les entitats esportives que promouen l'esport a la ciutat. El vocal de l'Àrea Social, Sagi Barnolas, va presidir l'acte de presentació de l'acord, que també va comptar amb la presència del gerent de MG, Valentí Prat.

Els representants de les dues institucions van fer gala de la bona sintonia que ha permès segellar el patrocini dels pantalons de l'entitat. Prat va assegurar que "seguiran estudiant altres vies de col·laboració", mentre que Barnolas va destacar la bona predisposició de les empreses a invertir en el projecte de la Fundació. "Ens obren les portes amb facilitat perquè creuen en el model que defensem", va explicar durant la presentació. El vocal del Patronat també va agrair la generositat de MG i va posar en valor la relació que el club està teixint amb les institucions i empreses del territori.

El cap de setmana passat els jugadors ja van lluir el logotip de la immobiliària vigatana per primera vegada als camals de l'equipació. Dos esportistes i dos entrenadors van acompanyar Barnolas i Prat en l'acte de presentació.