20.02.2021

El Banc de Material Esportiu de la Fundació rep nombroses donacions

El passat desembre la Fundació UE Vic va activar una campanya de recollida de roba i calçat esportiu amb el propòsit d’estimular la reutilització de botes, xandalls, guants, canyelleres i tot tipus de material necessari per jugar a futbol. Es posava així en funcionament el Banc de Material Esportiu, una iniciativa pensada per ajudar, en primera instància, a les famílies vinculades a la Fundació que tenen dificultats econòmiques per renovar el material dels seus fills i filles.

Amb només dos mesos s’ha recollit una quantitat ingent de material de tota mena i talles. Jordi Tanyà, responsable del projecte, ha estat l’encarregat de gestionar les donacions rebudes durant aquest període, entre les quals no només hi ha material esportiu de la Fundació, sinó que també s’han rebut peces de roba d’altres clubs esportius de la comarca.

La campanya de recollida de material esportiu al banc solidari de la Fundació segueix en marxa i, per tant, les famílies que ho desitgin poden seguir fent les seves donacions gratuïtes, sempre que estiguin en bon estat. Les aportacions de material es poden fer a les oficines de la Fundació en l’horari habitual d’atenció.

La proposta del Banc de Material Esportiu s’emmarca en el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que promou l’Assemblea General de Nacions Unides, aprovat pel Patronat de la Fundació UE Vic el 3 de juliol de l’any 2019.