21.01.2016

La nutricionista Ester València parlarà de la importància de l'alimentació en l'etapa escolar

La nutricionista i dietista de la Fundació Unió Esportiva de Vic, Ester València, parlarà dimecres que ve de la importància que té alimentar-se de manera saludable durant l'etapa educativa i, especialment, si es practica esport. La xerrada tindrà lloc a la sala d'actes de l'Institut Municipal d'Esports de Vic, situat al Mas Osona, i començarà a les set de la tarda. El col·loqui, que és obert a tothom, s'emmarca en el Programa de Conferències Pedagògiques de la Fundació.

En les etapes vitals de la infància i la joventut cuidar l'alimentació és un vector fonamental que ajuda a consolidar hàbits saludables que perduraran amb els anys i a promoure un estil de vida que afavoreixi la millora del rendiment físic i cognitiu. Partint d'aquesta reflexió, València abordarà les característiques que ha de tenir una dieta alimentària completa i saludable, així com la seva importància en l'etapa educativa i en la pràctica de l'exercici físic.

La de dimecres vinent serà la tercera xerrada que se celebra sota el paraigües del Programa de Conferències Pedagògiques. Aquest projecte, que pretén estimular la transferència de coneixement en l'àmbit de l'esport i l'educació, es va posar en marxa el mes de novembre passat i, des de llavors, mensualment s'organitza un col·loqui amb experts d'àrees diverses que conflueixen en els camps del futbol i la pedagogia.