18.02.2021

Futbol Club Energia signa un conveni de col·laboració amb la Fundació UE Vic

L’empresa de comercialització d’energia 100% renovable, Futbol Club Energia SL, col·laborarà en diversos projectes amb la Fundació Unió Esportiva Vic en virtut de l’acord signat aquest dijous, 18 de febrer, pel director general de l’empresa, Ramon Robert, i el president de l’entitat vigatana, Ignasi Puig, a l'Estadi Municipal de Futbol.

FC Energia va formalitzar un acord de col·laboració amb la Federació Catalana de Futbol a l’inici de la temporada 2020-21, amb el qual es va comprometre a oferir una tarifa especial, denominada Equip, que permetrà a les famílies dels jugadors de l’escola de futbol de la Fundació contractar el servei de subministrament d’energia i de gas a preu de cost. Aquesta gestió es pot realitzar mitjançant el següent enllaç

L’acord entre FC Energia i la Fundació UE Vic té una vigència d’1 any i ambdues parts han manifestat la seva voluntat de donar continuïtat al projecte de col·laboració en el futur.

Aquest conveni de col·laboració s’emmarca dins el compromís amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que el Patronat de la Fundació Unió Esportiva Vic va assumir com a propis el dia 3 de juliol de 2019 amb l’adhesió formal a l’Agenda 2030 que promou la UNESCO.