16.02.2021

La Fundació acull nous estudiants en pràctiques del Grau en Fisioteràpia de la UVic-UCC

Pere Ros, Bernat Casadesús, Irati Elorza i Josep Maria Tejeo són els quatre alumnes en pràctiques de la Universitat de Vic-UCC que s’han incorporat aquest mes de febrer a les sessions d’entrenament de la Fundació UE Vic i del primer equip de futbol. L'estada, que comptarà amb un total de 150 hores, es desenvoluparà amb l’objectiu de completar el projecte formatiu dels alumnes i l’obtenció de les competències bàsiques i específiques del Grau en Fisioteràpia de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar.

Durant el període de pràctiques, els alumnes hauran de realitzar un treball basat en els casos clínics, en els que s’hagin hagut d’aplicar, que constarà de: descripció de la patologia fins a arribar al diagnòstic mèdic, proves complementàries, exploració subjectiva i objectiva, valoració de les capacitats funcionals, diagnòstic de fisioteràpia, tractament i protocols d’intervenció, evolució, etc.

Les activitats que els estudiants hauran de desenvolupar estan relacionades amb els objectius i els resultats d’aprenentatge d’aquest període de pràctiques (Pràcticum III), que els ha de permetre ampliar les competències ja adquirides tot relacionant els coneixements teòrics amb l’experiència pràctica, generant reflexions i habilitats que l’ajudin a avançar en el seu aprenentatge.

Aquest conveni de cooperació educativa entre la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya i la Fundació Unió Esportiva Vic s’emmarca dins el conveni marc signat entre ambdues entitats el 10 de març de l’any 2016.