02.02.2021

La col·lecció Adrenalyn de Panini arriba a la Fundació UE Vic

Per segona vegada aquesta temporada, els jugadors/es de l'escola de futbol base de la Fundació UE Vic han rebut un pack promocional de cromos de l'empresa Panini, amb seu a Torroella de Montgrí, especialitzada en el col·leccionisme esportiu, els còmics, les revistes i l'entreteniment digital.

El mes de febrer ha començat amb la dotzena edició de la col·lecció de cartes Adrenalyn XL, amb moltes novetats en el seu disseny i noves propostes de jocs en línia a través de la web paniniadrenalyn.com. El passat mes d'octubre ja es van distribuir 250 exemplars de l'àlbum de cromos adhesius de Liga Este 2020/21 entre els futbolistes de l'entitat. Aquestes dues promocions de cromos s'emmarquen en l'acord de col·laboració entre la Fundació Unió Esportiva Vic i Panini, l'empresa de referència a escala internacional en món del col·leccionisme.

Atès que el pack exclusiu d'Adrenalyn XL arriba en un context de restriccions de mobilitat, la Fundació es compromet a fer arribar un exemplar a tots els nens i nenes de l'entitat que no puguin desplaçar-se al camp d'entrenament a recollir la seva mostra a causa del confinament municipal.