27.01.2021

La Fundació UE Vic estrena un butlletí electrònic mensual

Amb l'objectiu de seguir treballant per mantenir informada a la massa social de la Fundació Unió Esportiva Vic sobre l'actualitat i les novetats que envolten el club, des de l'entitat es posa en funcionament un butlletí electrònic. Aquest, de caràcter mensual i que ha presentat el seu primer número a finals d'aquest mateix mes de gener, s'afegeix a la llista de canals de difusió que disposa actualment la Fundació.

El butlletí, que es farà circular a través de correu electrònic, inclourà un recopilatori mensual de les notícies més destacades i també altres continguts de caràcter no noticiable, però igualment de rellevància. El nou canal de comunicació de la Fundació es dividirà en diverses seccions que aniran rebent diverses modificacions segons les propostes de continguts que es vagin desenvolupant des del club.

En el número d'estrena, a banda de l'apartat recopilatori de notícies, s'hi podrà trobar informació sobre com adquirir una mascareta personalitzada del club o un recull de les 'Frases de la setmana' que s'han anat publicant a les xarxes socials de l'entitat al llarg de l'últim mes. Més endavant, s'està estudiant la implementació de nous continguts com la incorporació d'articles redactats per membres del cos tècnic de la Fundació.

El nou butlletí electrònic, a banda de complementar la resta de canals de difusió de l'entitat, també està pensat com a una eina alternativa per a tota aquella gent que no fa ús, per exemple, de les xarxes socials i que, per tant, pot perdre's part de l'actualitat més destacada. No obstant aquesta funció, des de l'entitat es convida a seguir les plataformes que disposa la Fundació des d'on es pot seguir amb facilitat i diàriament la seva actualitat.