20.01.2016

Jordi Salvanyà deixa la banqueta del primer equip del Vic

L’entrenador del primer equip de la Unió Esportiva de Vic, Jordi Salvanyà, va anunciar ahir que deixa la banqueta del club blanc-i-vermell. El tècnic va presentar la seva dimissió irrevocable al càrrec i, hores després, la Junta va prendre la decisió d’acceptar-li. Malgrat la rescissió del contracte, els responsables del Vic van voler fer palès el seu agraïment per la tasca que ha desenvolupat Salvanyà l’últim any i mig al capdavant del primer equip.

UNA TEMPORADA I MITJA LIDERANT EL VIC
Salvanyà va arribar a la banqueta del club degà de la ciutat el juny del 2014, després d’entrenar durant dues temporades el Montcada de Primera Catalana. Abans també havia dirigit La Batllòria a Tercera Catalana. Durant la seva etapa al Municipal, el tècnic de Breda ha aconseguit consolidar un projecte esportiu atractiu i sòlid que facilitarà la tasca al seu relleu.