14.10.2020

Ajornat l’inici de les competicions amb l’objectiu de reduir l’alt risc de rebrot per Covid-19 a Catalunya

La Fundació Unió Esportiva Vic comunica a les famílies i esportistes que, durant els pròxims quinze dies, quedarà aturada la competició després de les mesures anunciades aquest dimecres pel Govern de la Generalitat de Catalunya i el PROCICAT amb l'objectiu de reduir l'alt risc de rebrot per Covid-19 a Catalunya.

Així doncs, les competicions de futbol base que s'havien d'iniciar aquest proper cap de setmana, 17 i 18 d'octubre, queden ajornades fins al primer cap de setmana de novembre. Alhora, també queda ajornada la competició de Primera Catalana, que el propvinent diumenge havia d'enfrontar el Primer Equip contra la UE Tona. Aquesta mesura s’aplica atenent al criteri principal de reduir la mobilitat entre poblacions i regions davant del creixement d'infeccions per la Covid-19.

Les noves mesures, però, permetran seguir amb la rutina d'entrenaments que es podran fer amb normalitat i aplicant les mesures i protocols de seguretat pertinents.

Vic, 14 d’octubre de 2020