11.09.2020

La Fundació UE Vic participa en l'ofrena floral al Bac de Roda amb motiu de la Diada 2020

Un any més, la Fundació Unió Esportiva Vic va ser present en l'ofrena floral d'homenatge a Bac de Roda, a la rambla Davallades de Vic, amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya 2020. Enguany, amb motiu del context de crisi sanitària provocada per la Covid-19, les diferents entitats participants han hagut de reduir el seu nombre de representants. En el cas de la Fundació, el membre del Patronat, Jordi Tanyà, va ser l'encarregat de fer l'entrega del ram a la placa.

Una vegada finalitzada l'ofrena, es va concloure l'acte entonant el cant d'Els Segadors. En aquesta ocasió, no es va poder comptar amb el tradicional pilar dels Sagals d'Osona i el Ball de l'Àliga per motius de seguretat.