12.09.2020

La Fundació UE Vic ja disposa de la Loteria de Nadal 2020

El 22 de desembre de 2020 se celebrarà una nova edició del sorteig de la Loteria de Nadal. Enguany, la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic hi tornaran a participar i ho faran amb els números 02.437 i 54.666. Per aquest motiu, a partir del dimarts 15 de setembre, els tècnics faran arribar a les famílies el talonari de 30 números amb un valor total de 150 euros, 30 dels quals aniran destinats a l'àrea econòmica de la Fundació amb la finalitat de millorar-ne el servei.

Novament, des de l'entitat s'ofereix l'opció -per a aquelles famílies que ho sol·licitin- de fer directament una donació de 30 euros, import que significaria el guany del talonari en qüestió. Des de l'Àrea Social i Patrocini es considera que oferint aquesta segona opció permetrà a les famílies escollir la que els hi resulti més còmode i facilitar-ne així la participació.

Es recorda a les famílies que la Loteria de Nadal és per al club una de les principals fonts d'ingrés de cada temporada. Des de l'entitat es demana que, pel bon funcionament de la Fundació i facilitar-ne la gestió, el talonari en qüestió es retorni amb els números venuts.

La data màxima fixada per retornar el talonari corresponent serà el divendres 11 de desembre de 2020. Des de la Fundació UE Vic i la Unió Esportiva Vic agraïm la vostra generosa col·laboració.