06.08.2020

Més d'una vuitantena d'esportistes passen per l'edició d'Estiu 2020 del Campus Total Football

Aquest passat mes de juliol es va celebrar l'edició d'Estiu 2020 del Campus Total Football que enguany ha comptat amb coorganització de la Fundació Unió Esportiva Vic. L'Estadi Municipal de Vic ha estat la seu d'una edició que ha acollit un total de 87 nens i nenes distribuïts al llarg de les cinc setmanes que ha transcorregut el campus estival.

Els esportistes, tot i les limitacions establertes per preservar les mesures anticontagi a causa de la Covid-19, han pogut gaudir de múltiples activitats a banda de la pràctica del futbol. Entre aquestes han destacat algunes sessions de jocs d'aigua i una caminada per l'anella verda. També s'ha comptat amb diversos premis i una cloenda amb pica-pica.

Com a plat fort, l'edició estival també ha anat acompanyada de visites de jugadors i jugadores que han ofert xerrades exposant la seva trajectòria i aportant consells als joves participants del campus. Ferran Jutglà, jugador del RCD Espanyol 'B'; Samuel Obeng, futbolista del Real Oviedo a la Segona Divisió espanyola; Gil Bertrana, jugador del primer equip de la UE Vic; Werick Maciel, del filial del Reading FC anglès; Marc Tenas, juvenil de l'Atlètic de Madrid; Mariona Segalés, actualment als Estats Units; i Jordina Colomer, del Juvenil Femení de l'Espanyol; han estat les cares que s'han passat aquest estiu pel Municipal de Vic.