25.06.2020

Segon lloc de la Unió Esportiva Vic al Premi Joc Net de la temporada 2019-20

La Federació Catalana de Futbol ha instaurat per primera vegada al llarg de la temporada 2019-20 el Premi Joc Net -sota el paraigües de la campanya 'TOTS SOM UN EQUIP'- amb l'objectiu de fomentar la pràctica esportiva de manera respectuosa i no violenta.

Aquest guardó ha nascut amb l'objectiu de recompensar els dos equips de cada grup de competició de futbol onze amateur masculina de Primera, Segona, Tercera i Quarta Catalana que hagin tingut menys amonestacions i expulsions, i els quals hagin practicat un joc més net. La Unió Esportiva Vic, amb 61 punts, ha aconseguit un segon lloc al Grup 1 de Primera Catalana per sota del Girona FC 'B', que amb 44 punts ha liderat aquesta taula

Amb la competició finalitzada de forma anticipada a causa de la Covid-19, la FCF ja té a punt els premis de les quatre categories. El primer classificat de cada grup de lliga rebrà 1.000 euros, mentre que el segon equip obtindrà 500 euros. En total, són 111 els equips d'arreu del territori català que rebran i repartiran la suma de 82.500 euros que atorga la FCF a aquesta iniciativa. Podeu consultar tots els premiats en el següent enllaç