02.07.2020

Bayés Esport i el Centre Mèdic Cempla faran les revisions mèdiques de la temporada 2020-21

La Fundació Unió Esportiva Vic ha arribat a un acord amb Bayés Esport i Centre Mèdic Cempla en virtut del qual els/les futbolistes de l'entitat, que aquesta propera temporada 2020-2021 s’hagin de fer la preceptiva revisió mèdica, podran acudir a un d’aquests centres on se’ls farà una exhaustiva exploració mèdica.

El conveni de col·laboració s'ha fet oficial a les instal·lacions de l'Estadi Municipal de Vic. El tancament de l'acord ha comptat amb la presència del president de la Fundació UE Vic, Ignasi Puig, i el responsable de l'Àrea Social i de Patrocini del club, Sagi Barnolas. Per part del Centre Mèdic Cempla hi ha participat la seva gerent, Victòria López, i l'administratiu, Marc Brugulat. Des de Bayés Esport s'ha comptat amb la figura de la gerent del centre, Clàudia Bayés.

Cal recordar que per poder realitzar la revisió mèdica, és imprescindible demanar hora prèviament per així evitar temps d’espera i garantir els protocols de prevenció que s’exigeixen en les circumstàncies actuals. Les famílies dels/les jugadors/es de la Fundació poden sol·licitar la cita prèvia per a la revisió mèdica contactant de la següent manera:

Bayés Esport (Ronda Francesc Camprodon, 4): 93 885 65 00 / info@bayesconsultori.cat

Centre Mèdic Cempla (Carrer Arquebisbe Alemany, 26): 93 885 53 59 / cempla@cempla.net