16.06.2020

Aconsegueix una mascareta personalitzada de la Fundació UE Vic

Les famílies i esportistes de la Fundació Unió Esportiva Vic ja tenen disponible l'opció de poder aconseguir les mascaretes protectores personalitzades amb la imatge de l'entitat. Aquestes les poden adquirir tant jugadors, familiars, entrenadors, aficionats, com qualsevol altra persona interessada.

Per un preu de 10 euros, es comptarà amb una mascareta homologada que consta d'una triple capa protectora (capa NEO 92% polièster i 8% elastà; capa polièster amb tractament antibacteria; i capa interior amb filtre homologat TNT). La mascareta anirà acompanyada de dos filtres.

D'altra banda, els interessats poden escollir la seva entre un total de tres dissenys. Per una banda, l'opció estàndard inclou en una cara la paraula 'Fundació' i en l'altra l'escut de l'entitat. En els altres dos dissenys, que són personalitzables, es pot intercanviar la cara on està ubicat l'escut pel 'Nom' de la persona o el 'Nom + Dorsal' a escollir. Es disposa tant de talla d'adult com d'infant.

Les mascaretes es poden encarregar a l'empresa ausetana T52 per via telefònica trucant al 93 886 36 66 o per correu electrònic a t52@t52.cat. Aquestes es podran passar a recollir a la botiga ubicada al número 41 del carrer Nou de Vic. Els horaris d'obertura són els següents: dilluns, tardes de 17.00 a 20.00 h; dimarts, dimecres, dijous i divendres, matins de 10.00 a 13.30 h i tardes de 17.00 a 20.00 h; i dissabtes, matins de 10.00 a 13.30 h.