16.06.2020

Disponibles les mascaretes protectores amb la imatge de la Fundació UE Vic

El dilluns, 15 de juny, es van iniciar les sessions d'entrenaments dirigits en grups reduïts que oferirà la Fundació Unió Esportiva Vic fins al pròxim 17 de juliol. Així doncs, amb motiu de la tornada esglaonada a l'activitat, des de l'entitat s'ha posat a disposició de famílies i esportistes l'opció d'adquirir mascaretes protectores personalitzades amb la imatge de l'entitat.

Aquestes les poden aconseguir jugadors, familiars, entrenadors, aficionats i qualsevol altra persona interessada. Per un preu de 8 euros, es comptarà amb una mascareta homologada que consta d'una triple capa protectora (capa NEO 92% polièster i 8% elastà; capa polièster amb tractament antibacteria; i capa interior amb filtre homologat TNT). La mascareta anirà acompanyada de dos filtres.

D'altra banda, els interessats podran escollir la seva entre un total de tres dissenys. Per una banda, l'opció estàndard inclourà en una cara la paraula 'Fundació' i en l'altra l'escut de l'entitat. En els altres dos dissenys, que són personalitzables, es podrà intercanviar l'escut pel 'Nom' de la persona o el 'Nom + Dorsal' a escollir. Es disposarà de talla d'adult i infant.

Les mascaretes es poden encarregar a l'empresa ausetana T52 per via telefònica trucant al 93 886 36 66 o per correu electrònic a t52@t52.cat.