27.04.2020

La Fundació UE Vic obre el període d'inscripcions per a la temporada 2020-2021

La Fundació Unió Esportiva Vic ha obert el període d'inscripcions per a la propera temporada 2020-2021. A partir del 27 d'abril, totes les persones interessades podran començar a inscriure's i poder així vestir els colors de la Fundació que enguany afronta la seva sisena temporada.

Des de la Fundació UE Vic ja es tenen definits els diferents equips per categories i el calendari d'entrenaments, així com els noms dels entrenadors i de les entrenadores que es faran càrrec de la formació dels joves esportistes. Els mateixos tècnics seran els responsables de posar-se en contacte tant amb les actuals famílies per explicar els detalls de la nova temporada, com també amb totes aquelles noves famílies que se sumaran al projecte la temporada vinent.

Com a novetat d'enguany, les inscripcions s'hauran de tramitar online al següent enllaç. Aquest mètode permetrà gestionar les dades de manera més àgil i eficaç, alhora que facilitarà ser més respectuós amb el medi ambient reduint l'ús de paper. Una vegada omplert el formulari, es rebrà un correu en què s'informarà sobre les respectives quotes i la documentació necessària que s'haurà d'adjuntar per completar la inscripció.

Per a qualsevol consulta, es pot contactar amb la Fundació UE Vic a través del correu electrònic info@fundaciouevic.cat i també a les oficines del club situades a l'Estadi Municipal de Vic, en horari de dilluns a divendres, de 17.30 a 19.30h. Recordem però, que aquestes romandran tancades fins que es pugui reprendre l'activitat presencial una vegada finalitzat l'estat d'alarma a causa de la crisi sanitària per la Covid-19.

La Fundació ofereix 60 places gratuïtes per a l'Escola d'Iniciació

D'altra banda, mantenint-se fidel al compromís amb l'educació esportiva dels infants, la Fundació Unió Esportiva Vic inclou en el període d'inscripció la possibilitat d'apuntar-se a la seva Escola d'Iniciació, dirigida a nens i nenes d'entre 3 i 5 anys que vulguin aprendre a jugar a futbol. Així doncs, la Fundació ofereix -per segona temporada consecutiva- 60 places gratuïtes per tal que els nens i nenes comencin a jugar a futbol seguint un mètode d'aprenentatge basat en els aspectes més lúdics i pedagògics d'aquest esport. Les inscripcions es poden fer al mateix enllaç on s'inclouen la resta de categories.

El calendari de l'Escoleta per a la temporada vinent serà del 15 d'octubre al 17 de desembre de 2020 i del 25 de febrer al 28 de maig de 2021. Les famílies només hauran de fer una aportació inicial de 65 euros en el moment de fer efectiva la inscripció -sense fer cap més aportació econòmica durant la temporada- i hauran de comprar l'equipació oficial de la Fundació. També hauran de participar en la venda d'un talonari en el proper sorteig de loteria de Nadal.