11.03.2020

La Fundació UE Vic suspèn l'activitat com a mesura de prevenció pel coronavirus SARS-CoV-2

Des de la Fundació Unió Esportiva Vic s'informa que, a partir d'avui dimecres 11 de març, tant els entrenaments com tota altra activitat esportiva i formativa queda suspesa com a mesura de prevenció pel coronavirus SARS-CoV-2, d'acord amb les indicacions que s'han dictat des d'òrgans superiors. Des de la Federació Catalana de Futbol s'ha fet arribar, a clubs i entitats, l'ordre de suspensió de tots els partits de les competicions d'àmbit territorial tant de futbol com futbol sala.

L'ajornament de l'activitat està previst que s'allargui durant un període de dues setmanes. A mesura que es conegui nova informació referent a l'estat de la situació, des de la Fundació UE Vic s'informarà sobre les respectives novetats i la possible data de retorn que, tot i estar prevista fins d'aquí a quinze dies, podria rebre futures modificacions.

Ajornats els enfrontaments de Primera Catalana contra Lloret i Rubí

Amb la suspensió de les competicions per part de la FCF, les dues properes jornades de Primera Catalana que ha de disputar el primer equip quedaran ajornades fins a nova data. La UE Vic s'havia d'enfrontar aquest dissabte al Lloret a casa (14/03) i el següent diumenge al Rubí a domicili (22/03), en les jornades 24 i 25 respectivament.

Vic, 11 de març de 2020