08.03.2020

Amb el cap ben alt (3-2)

Final cruel el que ha viscut el Vic a La Verneda aquest matí. L'equip d'Albert Cámara, que aconseguia posar les taules després d'un 2-0 en contra, ha acabat caient per 3-2 amb un gol en el temps afegit. A més, a la gerra d'aigua freda que ha significat el tercer gol, s'hi ha afegit una altra diana que suposava l'empat a tres però que el col·legiat ha acabat anul·lant. Una derrota força amarga que deixa el Vic amb 38 punts, a quatre de la zona de promoció que segueix mantenint la Grama amb 42.

La matinal a Barcelona començava amb bones sensacions per a l'equip vigatà que durant els primers minuts era l'encarregat de portar el ritme del partit i de comptar amb les primeres ocasions. El porter gris-grana i exvigatà, Ivan Fuentes, aconseguia evitar el primer gol en un xut de falta directa de Peque. Seguidament, Corzo s'inventaria una gran jugada personal que finalitzava amb una passada a l'interior de l'àrea que no aconseguia rematar Marc Pilar per ben poc. De les ocasions visitants, es passaria al gol local. Al minut vint, Escudero aprofitaria un bot per caçar una pilota dins la petita que enviava al fons de la xarxa defensada per Reig. La resta del primer temps començaria a adoptar un color més gris-grana tot i que no es traduiria amb ocasions. Caballé disposaria de l'última més clara abans del descans per posar l'empat amb una rematada de cap que Ivan acabaria desviant.

A la represa, una sortida endormiscada del Vic es traduïa amb el 2-0, obra novament d'Escudero que aprofitava una falta lateral. A partir del segon gol local, el domini sobre la gespa seria completament vigatà. L'entrada d'IgnasiMax suposarien un revulsiu en un partit que es trobava coll avall per als interessos osonencs. Amb una rematada de cap, Àlex Gil aconseguia posar el 2-1 a mitja hora del final i, pocs minuts després, Max era objecte d'un penal. Peque era l'encarregat d'executar-lo però Albert Duran -que substituïa a Fuentes sota pals per lesió- encertava les intencions del cervell ausetà. Tot i l'ocasió desaprofitada, Max aconseguia igualar el resultat en la següent jugada després d'aprofitar una jugada enrevessada a l'interior de l'àrea.

L'empat suposava una dosi de moral per al Vic que buscaria amb insistència el tercer gol. Sureda i Àlex Gil el tindrien a les seves botes però Duran l'aconseguiria evitar. La gerra d'aigua freda arribaria en temps de descompte quan en un contracop, el Júpiter anotaria el 3-2 amb una diana d'Adrià. Tot i el cop, en l'última jugada, Gil Bertrana aprofitaria un embolic a l'interior de la petita per posar l'empat a tres però el col·legiat anul·laria el gol per un fora de joc inexistent.

Un final que no podia haver estat més cruel sobretot després de l'esforç i lluita de l'equip que havia aconseguit sobreposar-se a un resultat advers i que tenia el triomf a tocar. El Vic, que ha de tornar de La Verneda amb el cap ben alt, haurà de recuperar-se i fer front a una nova cita dissabte vinent contra el Lloret. La lluita per a la segona plaça encara segueix ben viva.