07.03.2020

Seguir fent camí a La Verneda

El Vic tornarà a La Verneda dues temporades després de la seva última visita. El conjunt vigatà, que es troba en plena cursa per a la segona plaça, s'enfrontarà contra el Júpiter en un partit entre dos històrics del futbol català. El Vic viatja amb l'objectiu de sumar la tretzena victòria de la temporada i tornar a aconseguir un triomf fora de casa que no assoleix des de la seva visita a Palamós a principis de desembre. Els barcelonins, a diferència dels vigatans, es troben en plena lluita per allunyar-se del descens.

Ambdós conjunts van sumar els tres punts la passada jornada. El Vic ho feia superant el Llagostera 'B' per 3-0 al Municipal i el Júpiter s'imposava a domicili per 1-2 al complicat camp del Centenari de Mataró. Amb 23 punts, els barcelonins es troben en plena lluita per al·ludir la zona vermella amb només un punt de marge per sobre de la plaça de possible descens. Els de Javier Cuesta han sumat sis triomfs aquesta temporada i només dos d'aquests han estat com a locals. Els números dels barcelonins a casa i el poc encert vigatà en els últims partits a domicili evidencien un escenari amb certes incògnites.

L'última visita dels d'Osona a La Verneda va ser el mes de desembre de 2017, quan els ausetans
es van endur la victòria per la mínima amb un gol de Gerard Enrich (0-1). Per la seva banda, el partit de la primera volta celebrat al Municipal va acabar amb triomf del Vic per 2-1 amb gols de Toni Sureda i Àlex Gil.

El partit de diumenge encetarà el mes de març que completaran els duels contra Lloret, Rubí i Sabadell Nord. L'enfrontament contra el Júpiter començarà a partir de les 12 del migdia i es podrà seguir a través del compte de Twitter del primer equip.