28.02.2020

Tornada de Carnestoltes contra el cuer

El Municipal de Vic tornarà a acollir una tarda de futbol després de l'aturada amb motiu del Carnestoltes. L'equip d'Albert Cámara rebrà el cuer de Primera Catalana, el Llagostera 'B', en un partit molt important per als interessos locals. El Vic haurà de sumar els tres punts si vol mantenir el pols amb el segon classificat, la FE Grama.

Els osonencs es presenten a l'enfrontament després de patir una immerescuda derrota per la mínima (1-0) justament contra la Grama a Santa Coloma fa dues setmanes. L'equip vigatà és tercer amb 35 punts, a quatre de la zona de promoció. Després de patir algunes baixes que van dificultar l'anterior duel, per al partit contra el filial llagosterenc el Vic haurà recuperat bona part dels seus homes. Per la seva banda, l'equip gironí, tot i no trobar-se amb el triomf, arriba a la cita després de tres empats consecutius, dos dels quals contra dos equips de la zona alta, Palamós i Mataró. Contra aquest últim, el Llagostera empatava a un gol en l'anterior jornada.

En l'apartat de resultats, els últims duels entre vigatans i gironins han acabat amb resultats favorables per als d'Osona. El partit de la primera volta va finalitzar amb triomf vigatà per 0-3 amb gols de Peque, Sureda i Vilajosana. La temporada passada, el Vic repetia victòria a domicili per 1-3 i també ho feia al Municipal per 4-1.

El partit de dissabte obrirà la 23a jornada de Primera Catalana i començarà a partir de les quatre de la tarda. Es podrà seguir, com cada setmana, a través del compte de Twitter del primer equip.