02.03.2020

Inscripcions obertes per a l'edició d'estiu del Campus Total Football 2020

Del 22 de juny al 31 de juliol, l'Estadi Municipal de Vic acollirà l'edició d'estiu del Campus Total Football que aquest 2020 estarà organitzat conjuntament amb la Fundació Unió Esportiva Vic. Des d'aquest dilluns, 2 de març, tots els interessats en participar-hi es poden començar a inscriure a la web del campus o a les oficines de la Fundació UE Vic.

El Campus Total Football és un campus dirigit a nens i nenes d'entre 4 i 14 anys (d'escoleta a infantil). Als joves esportistes se'ls hi aplicarà una metodologia de primer nivell adaptada a l'edat i condicions que els hi correspongui. L'edició d'aquest proper estiu arriba a Vic carregada d'activitats. En les sis setmanes que s'allargarà, es comptarà amb visites i xerrades de personalitats del món del futbol; entrenaments adaptats per nivells i també d'específics de porters; sortides setmanals a la piscina; premis diversos; entres d'altres. Els esportistes, a més, tindran dos kits d'entrenaments marca Nike.

L'horari del campus serà de dilluns a divendres de 9 del matí a 1 del migdia. A partir de les 8:30 del matí hi haurà habilitat un servei d'acollida, com també servei de recollida una vegada finalitzada la jornada. D'altra banda, es comptarà amb l'opció de poder escollir les setmanes en què es vol participar, amb un mínim establert de dues. El preu complert de les sis setmanes és de 270 euros, mentre que el preu mínim de dues setmanes és de 130 euros.

Per a consultar més informació i preus es pot fer a la web del Campus Total Football. A mesura que s'apropi la data de l'inici del campus, s'anirà ampliant la informació del programa d'enguany. Aquesta es podrà seguir des de la web i les xarxes oficials de l'esdeveniment. Per a qualsevol consulta, us podeu adreçar als espais de contacte que trobareu en els fulls d'inscripció, a la pàgina web del Campus Total Football i/o a les oficines de la Fundació UE Vic en horari de 17:30 a 19:30h, de dilluns a divendres. link