18.02.2020

Dol a la Unió Esportiva Vic pel traspàs d'Antoni Macià

Des de la Unió Esportiva Vic i la Fundació UE Vic volem expressar el nostre més sincer condol pel traspàs de l'expresident Antoni Macià Desplà, a l'edat de 90 anys. Macià va ser membre de la junta d'Hipòlit Planàs ocupant el càrrec de vicepresident. Amb la defunció de Planàs, Macià es va fer càrrec de la presidència durant l'any que restava de mandant. A més, era pare d'en Jordi i en Miquel, els quals van formar part com a jugadors del futbol base de l'entitat ausetana. Des del club volem fer arribar tot el nostre escalf i ànims per a tota la seva família, amics i companys per tan sentida pèrdua. Descansi en pau.

El dissabte 29 de febrer, abans del partit que enfrontarà el primer equip contra el Llagostera 'B' a l'Estadi Municipal, es guardarà un minut de silenci en la seva memòria.