10.09.2019

La Fundació i la UE Vic participen, un any més de manera conjunta, en l’ofrena floral al Bac de Roda

Com cada 10 de setembre, Vic ret homenatge a Bac de Roda amb una ofrena floral en la que hi participen una quarantena d’entitats, institucions i partits polítics. Per segon any consecutiu, alumnes de l’escola de la Fundació Unió Esportiva Vic i jugadors del primer equip de la Unió Esportiva Vic van participar de forma conjunta en aquest acte de reivindicació nacional, fent l’ofrena davant la placa commemorativa de Francesc Macià.

En representació de les respectives entitats hi van participar Edgar Moreno, Marc Duran, Íngrid Moreno i Jubril Murtala, com a jugadors de la Fundació; i els futbolistes del primer equip, Enric Casanovas i Toni Sureda, per part de la Unió Esportiva Vic.