19.01.2020

La botifarrada prèvia al Vic-Girona 'B' aconsegueix vendre més de 120 tiquets

La jornada celebrada el passat dissabte, 18 de gener, al Municipal de Vic va ser un èxit. El primer equip rebia la visita del líder de Primera Catalana, el Girona 'B', en un duel de màxima exigència que enfrontava el segon contra el primer classificat.

Amb motiu de la importància del matx, des de la Fundació UE Vic es va oferir l'oportunitat a les famílies i aficionats que, pel mateix preu de l'entrada, poguessin optar a quedar-se a dinar al camp. La massa social de la Fundació va respondre amb èxit a la proposta amb més de 120 tiquets venuts per a participar en la botifarrada. El Graeller Rialler va ser l'encarregat d'oferir un entrepà de botifarra més beguda.

Gràcies a la resposta social, les grades del Municipal de Vic van oferir el millor aspecte, fins al moment, de la temporada i van aportar el caliu necessari per ajudar als jugadors a treure un meritori empat (0-0) contra l'equip amb més potencial de la categoria. A més, els petits del Prebenjamí 'B' van acompanyar els jugadors en la sortida d'aquests al terreny de joc. També s'hi van afegir alguns jugadors del futbol base del Llerona entrenats pel primer entrenador de la UE Vic, Albert Cámara.