16.01.2020

Junts contra el líder

El Vic rebrà dissabte el líder de la categoria, el Girona 'B', en un duel de màxima exigència i que posarà punt final a la primera volta del campionat de Primera Catalana. El conjunt ausetà necessitarà refer-se de la derrota en el derbi osonenc del passat diumenge per poder complir l'objectiu de defensar la segona plaça en el que serà, de ben segur, el gran duel de la jornada.

La crida a l'afició que s'ha fet al llarg de la setmana fa evident la importància de la cita. Els vigatans esperen rebre el màxim caliu des de les grades per fer front a un filial gironí que és, a hores d'ara, el principal candidat a assolir el campionat i l'ascens directe. Amb uns resultats que imposen, els blanc-i-vermells encara no coneixen la derrota i sumen un balanç de 14 victòries i 1 empat. A més, els d'Axel Vizuete són l'equip més realitzador i presenten uns números en defensa envejables. En aquest segon aspecte, el Vic haurà de desarticular una defensa que només porta dos gols encaixats, ambdós des dels onze metres. Els gironins arriben a la cita de dissabte després de vèncer el Mataró per la mínima amb un gol que arribava en l'últim quart d'hora (1-0).

Per la seva banda, els d'Albert Cámara hauran de deixar enrere els dos últims resultats i recuperar la confiança que els ha portat a ocupar el segon lloc quan només resta el duel de dissabte per tancar una primera volta que ha estat molt treballada i admirable. Passar pàgina serà el primer pas a fer per encarar amb orgull i ganes una visita realment motivadora. Els ausetans presenten un balanç de 10 victòries, 1 empat, i 4 derrotes. A més, ostenten els segons millors números en defensa, amb 10 gols encaixats en 15 partits.

Després de dues jornades en què el Vic ha ocupat el paper de visitant, el Municipal tornarà a viure una tarda de futbol. El duel començarà a partir de les 4 de la tarda i es podrà seguir, com cada setmana, pel compte de Twitter del primer equip. A més, per a tots aquells que vulguin assistir al partit, encara hi ha disponibles tiquets per poder dinar a l'estadi i viure la prèvia de l'enfrontament. La venda d'aquests estarà disponible també durant la matinal de dissabte.