12.01.2020

Derrota a Manlleu (1-0)

Passar pàgina. Això és el que haurà de fer el Vic després d'encaixar una derrota per la mínima en la seva visita al camp del Manlleu (1-0). Un gol en els últims minuts ha deixat sense opcions de puntuar a un Vic que no s'ha trobat còmode en bona part del matx i que ha ofert un segons temps gris i sense idees.

En la primera meitat començava imposant-se el respecte. Ambdós conjunts oferien uns primers minuts de tempteig i, de mica en mica, s'hi anava afegint la intensitat tot i mancar el perill. El Vic començava a fer seu el control de la pilota i oferia alguna primera arribada. La primera ocasió arribava amb una centrada d'Ignasi Armengou que Marc Vilajosana caçaria a límit i no la podria aprofitar. Peque seria el següent a intentar-ho amb una rematada que acabaria amb un refús al pal del porter local, Iván González. Raül Campayo, un dels homes que més problemes ha causat a les files ausetanes, tindria la rèplica però remataria massa tou. La primera meitat acabava amb empat sense gols.

A la represa, la situació canviava completament. El Manlleu es feia seu el control del partit i buscava amb insistència la porteria d'Albert Reig, sobretot provant sort des de fora l'àrea. El Vic intentaria refer-se amb un parell de moviments des de la banqueta però la reacció no arribaria. Només Carles Roca amb un xut que buscava la rosca i seguidament un potent tir que acabaria refusant Iván, serien les ocasions més destacades del Vic en tota la segona meitat. La inèrcia del matx feia evidenciar que el gol manlleuenc podria acabar caient i, quan restaven dos minuts per a l'afegit, Campayo seria l'encarregat de foradar la xarxa ausetana. Sense temps de reacció el partit finalitzava amb derrota d'un Vic que no ha trobat la tecla en una tarda grisa a la capital del Ter.

La setmana vinent, el Municipal serà l'escenari de l'últim partit de la primera volta. El conjunt d'Albert Cámara rebrà el líder destacat, el Girona 'B', amb l'objectiu de passar pàgina després de dues derrotes i amb la intenció de plantar cara al filial gironí per mirar de mantenir la segona plaça després d'aquest contratemps.