11.01.2020

El club oferirà una botifarrada prèvia al Vic-Girona 'B' de Primera Catalana

El proper dissabte 18 de gener, a partir de les 4 de la tarda, el primer equip rebrà la visita del Girona 'B', líder de Primera Catalana (Grup 1). Amb motiu de l'enfrontament entre els dos primers classificats, des de la Unió Esportiva Vic s'oferirà la possibilitat, per un mateix preu, de quedar-se a dinar a l'estadi Municipal i poder gaudir del partit.

L'oferta, que estarà oberta a tothom, inclourà un entrepà de botifarra amb beguda i una entrada per poder veure el Vic-Girona 'B'. El preu serà de 8 euros els adults i de 6 euros els infants. La botifarrada tindrà lloc de dues del migdia a quatre de la tarda, moment en què començarà el partit. La venda de tiquets, que tenia lloc el dilluns 13 i dimarts 14 de gener, s'ha ampliat també de dijous fins al mateix dissabte. En el cas de dijous i divendres, els tiquets es poden adquirir a les oficines de la Fundació UE Vic en horari de 17.30 a 19.30h. Dissabte es podran comprar durant la matinal, abans de la 1 del migdia. El servei anirà a càrrec d'El Graeller Rialler.

Per poder facilitar l'assistència d'esportistes i famílies del futbol base de la Fundació, els partits de la jornada que el club disputi en condició de local es jugaran en una franja horària propera a la disputa del partit amb l'objectiu d'oferir la màxima comoditat i evitar dobles desplaçaments. Des del club es fa una crida a l'afició per omplir l'estadi i donar el màxim suport als jugadors.