24.12.2019

Àrbitres d'Osona ofereixen dues xerrades al futbol base sobre la figura del col·legiat

Durant el mes de desembre han tingut lloc, a les instal·lacions del Municipal de Vic, dues xerrades dirigides als esportistes del futbol base de la Fundació Unió Esportiva Vic que han anat a càrrec de tres d'àrbitres osonencs. Els col·legiats de Primera Catalana, Jordi Serradelarca i Marc Pujol; i l'àrbitre assistent de Tercera Divisió, Abdelaziz Ajdir, han estat els encarregats d'oferir aquestes sessions amb l'objectiu d'apropar la figura de l'àrbitre als jugadors i jugadores del futbol formatiu.

Més d'un centenar i mig d'esportistes de l'entitat, des de categoria Benjamí fins a Juvenil, han pogut participar en aquestes xerrades tot compartint i intercanviant els diversos punts de vista sobre la tasca que exerceixen els col·legiats. Els tres àrbitres, tots ells de la Delegació d'Osona de la FCF, han respost les preguntes i dubtes que han aparegut al voltant de la seva figura per part dels futbolistes de la Fundació.

Aquestes xerrades s'han emmarcat dins el projecte de treball en valors de la Fundació UE Vic. Aquest últim mes de l'any, els diferents equips del club han treballat el valor del respecte mitjançant diferents mètodes i perspectives, una de les quals ha estat mitjançant aquestes sessions. Tant jugadors com àrbitres s'han mostrat molt satisfets de l'experiència compartida.