25.12.2019

La Fundació, per cinquè any consecutiu, fa entrega dels aliments recaptats al menjador social El Tupí

Fent palès al compromís social de la Fundació Unió Esportiva i complint amb la tradició quan arriben les festes nadalenques acompanyades del fred de l'hivern, un any més, s'ha fet entrega dels aliments recaptats per la massa social del club al menjador social El Tupí de Vic.

Al llarg del passat mes de novembre i també durant aquest mes de desembre, gràcies a la col·laboració de jugadors i famílies del futbol base, s'han recollit productes de primera necessitat per a destinar-los al menjador social amb qui la Fundació UE Vic col·labora des de fa cinc temporades.

Enguany l'entrega ha tingut lloc davant mateix de les instal·lacions del menjador. Núria Casamitjana i Marià Vilaró, fundadors d'El Tupí, han estat els encarregats de recollir els aliments. Per part de la Fundació, hi ha assistit el responsable de l'Àrea d'Acció Social i Patrocini, Sagi Barnolas, acompanyat de Santi Saborit, pare d'una jugadora de la Fundació. Tant Casamitjana com Vilaró, s'han mostrat agraïts pel gest de l'entitat i han felicitat la Fundació "per la seva participació activa, un any més, en la recollida d'aliments que aniran destinats a famílies necessitades de la ciutat".

Una part dels productes recaptats es van comprar en un establiment durant el transcurs del Gran Recapte d'Aliments, la setmana del 22 i 23 de novembre. Hi van participar tres esportistes del futbol base de la Fundació UE Vic, la Júlia, la Bruna i en Jubril, acompanyats dels jugadors del primer equip, Roger Cunill i Toni Sureda.