20.12.2019

Acomiadar el 2019 al Centenari

Mataró serà l'últim escenari que trepitjaran els homes d'Albert Cámara aquest 2019. El Vic viatjarà fins a la capital del Maresme amb l'objectiu d'acomiadar l'any de la millor manera, però per aconseguir-ho haurà de fer front a un dels equips que es troben més en forma d'aquesta primera volta i en un escenari complicat com ho és el Municipal del Centenari.

El passat cap de setmana, els vigatans tornaven de l'aturada en plenes facultats i aconseguien sumar la desena victòria de la temporada contra la Jonquera (2-0). Amb 31 punts -6 més que la Guineueta, tercer classificat- l'equip de la Plana es manté segon i, en qualsevol dels casos, tindrà assegurada la segona plaça abans de marxar de festes. No obstant això, els ausetans voldran allargar la dinàmica de 10 partits sense perdre -amb 9 victòries i 1 empat- i seguir la petjada del líder, el Girona 'B', que de moment es mostra imparable.

El bon moment de l'equip i l'alta dosi de moral, s'haurà de traduir també en una certa cautela. El Mataró, la passada jornada, tot just perdia una imbatibilitat que ostentava com a local des de feia gairebé un any i mig. Els mataronins trencaven aquesta ratxa pletòrica després de perdre contra el Manlleu per 0-3, una derrota maresmenca que se suma a la de l'anterior jornada al camp de la Jonquera (1-0). Tot i aquests dos últims resultats, els maresmencs estan completant una gran primera volta. L'últim triomf com a local de l'equip groc-i-negre va ser el 24 de novembre contra el Palamós per 1-0. Els mataronins, que van ascendir aquest estiu a la Primera Catalana, ocupen la sisena plaça amb 22 punts. L'últim enfrontament entre ambdós equips va ser al mateix Centenari, el febrer del 2016 ara fa tres temporades, un partit que va finalitzar amb empat sense gols i en què Albert Cámara s'asseia a la banqueta blanc-i-vermella.

El duel entre maresmencs i osonencs començarà a partir de les 5 de la tarda, un partit que serà l'encarregat de tancar la jornada i acomiadar la competició per aquest 2019. El partit es podrà seguir, com cada setmana, a través del compte de Twitter del primer equip.