28.12.2015

Una quarantena de futbolistes participen al Campus de Nadal de la Fundació

Gairebé 40 nois i noies de diverses edats participen durant les festes al Campus de Nadal de la Fundació Unió Esportiva Vic. Futbolistes d'entre 3 i 12 anys es formen i es diverteixen a les instal·lacions del Municipal sota la tutela dels entrenadors del club. Els esportistes fan activitats de lleure combinades amb exercicis de tecnificació per millorar les seves aptituds al damunt de la gespa.

El Campus va arrencar el 23 de desembre i es tancarà el dia de Cap d'Any. Des de les nou del matí i fins a la una del migdia, els joves participen en activitats diverses que barregen la formació esportiva en valors amb la diversió pròpia de les festes. A més, també s'organitzen iniciatives paral·leles relacionades amb el món del futbol. Divendres passat, per exemple, es van sortejar una desena d'entrades pel Catalunya-Euskadi de dissabte entre els nois i noies.

El director Esportiu de la Fundació, Ramon Carrascal, lidera el grup d'entrenadors del club que es fan càrrec dels futbolistes del Campus. "Està anant molt bé. Els nois aprenen elements de tecnificació però també fan activitats divertides i d'esbarjo; combinem les dues vessants de l'esport", explica. És la primera vegada que la Fundació organitza un projecte d'aquestes característiques i ha començat amb molt bon peu: és el Campus de Nadal que més esportistes aglutina a la ciutat. "Han vingut molts futbolistes de la Fundació, però també en tenim de l'OAR, del Roda i d'altres equips", afegeix Carrascal.